دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

صفحه اصلی » بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی و ایرانی

 

گرافیک یکی از تخصص‌ها و مهارت‌های پرمتقاضی است که بازار کار مطلوب و رو به جلویی دارد. به طور کلی معمولاً گرافیست‌ها ترجیح می‌دهند تا به صورت فریلنسری فعالیت داشته باشند و از این طریق درآمد کسب کنند. باید بدانید که فعالیت به صورت فریلنسری در هر حوزه‌ای می‌تواند باعث افزایش درآمد و حجم پروژه‌های دریافتی شما بشود و به همین واسطه گزینه محبوبی برای افراد متخصص به حساب می‌آید. اگر یک گرافیست هستید و در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنید، در حال حاضر می‌توانید با استفاده از سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی و داخلی متناسب با مهارت‌ها و حوزه تخصصی خودتان پروژه مختلفی را از کارفرما‌ها دریافت کرده و از این طریق به صورت دلاری و تومانی درآمدزایی کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی را به شما معرفی کنیم که از طریق آن‌ها می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید و همچنین در انتهای مطلب بهترین وب سایت‌های فریلنسری ایرانی را هم به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به عنوان پلتفرم‌های داخلی روی آن‌ها حساب کنید.

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص این شغل پیشنهاد میکنیم مقاله راه های کسب درآمد از طراحی گرافیک را مطالعه کنید.

بهترین سایت های فریلنسری گرافیک خارجی 2023

بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی

اگرچه به واسطه وجود تحریم‌های حال حاضر کشور، امکان نقد کردن درآمد دلاری یا به عبارتی درآمد غیر تومانی در این پلتفرم‌ها برای فریلنسر به صورت مستقیم وجود ندارد. اما نگران نباشید؛ چرا که شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های واسطه فعال در این زمینه در بازه‌های زمانی مختلف درآمدتان را از این طریق نقد کنید. در حال حاضر فرصت‌های شغلی و پروژه‌های بسیار زیادی در این سایت وجود دارند که می‌توانید شانس خود را برای دریافت آن‌ها امتحان کنید.
به عنوان بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی برای کسب درآمد دلاری می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

Upwork

Upwork یکی از سایت‌های فریلنسری معروف و محبوب در جهان است که فریلنسر‌ها به واسطه آن می‌توانند به انبوهی از پروژه‌های متنوع در حوزه‌هایی از جمله گرافیک در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. در این سایت کارفرما‌ها می‌توانند بر اساس پیشنهاد فریلنسر‌های مختلف، با هر یک از آن‌ها تماس برقرار کنند. در نتیجه شما می‌توانید با ارائه پیشنهادات ویژه و متنوع به کارفرما‌های مختلف در سراسر جهان برای دریافت پروژه‌ها تلاش کنید. به صورت روزانه حجم بالایی از پروژه‌های مختلف در انواع حوزه‌ها در Upwork ثبت می‌شوند و شما گزینه‌های زیادی را پیش روی خود دارید.

99designs

به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی می‌توانیم به ۹۹designs اشاره کنیم. در واقع در این سایت صرفاً پروژه‌های گرافیکی در زمینه‌های مختلف به ثبت می‌رسد و شما به عنوان یک طراح گرافیک می‌توانید به انواع پروژه‌های بزرگ و کوچک در حوزه تخصصی خود دسترسی داشته باشید. در این سایت کارفرما‌ها در کنار پروژه درخواستی‌شان هزینه‌ای را هم به عنوان یک جایزه برای فریلنسر‌های گرافیک منتخب خود در نظر می‌گیرند تا فریلنسر‌ها ترغیب به ارائه پیشنهاد به آن پروژه بشوند و بتوانند همراه با دریافت مبلغ دستمزدشان، جایزه را هم دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی: 

READ
معرفی بهترین پلاگین های فتوشاپ در سال 2023

ManyPixels

در سایت ManyPixels هم پروژه‌های گرافیکی زیادی وجود دارد که می‌توانید پیشنهاد خودتان را برای هر یک از آن‌ها ثبت کنید. معمولاً دستمزد اجرای پروژه‌های مختلف در این سایت نسبت به بیشتر سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی بالاتر است و به نسبت باید کیفیت کار و سرعت عمل خوبی هم داشته باشید. در واقع در این سایت کارفرما با یک طراح به صورت اختصاص کار خواهد کرد و معمولاً اکثر پروژه خود را با یک فریلنسر پیش می‌برد.

Freelancer.com

می‌توان گفت Freelancer.com بزرگترین سایت فریلنسری در جهان است که فریلنسر‌ها و کارفرما‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا در آن فعال و مشغول هستند. سیستم سایت Freelancer.com به این صورت است که کارفرما‌های مختلف با سرچ چه عبارات کلیدی مختلف متناسب با سطح نیاز خودشان به دنبال فریلنسر‌های متخصص و مجرب در حوزه‌های مختلف می‌گردند. به همین واسطه شما باید در پروفایل‌تان رزومه کامل، نمونه کار‌ها و انواع خدمات مورد ارائه خود را درج کنید تا برای کارفرما‌های مختلف قابل رؤیت باشد. در نتیجه کارفرما‌ها می‌توانند از این طریق به صورت مستقیم یا تحت سیستم ارتباطی چتی داخل این سایت با شما ارتباط برقرار کنند. البته در شرایطی کارفرما‌ها هم می‌توانند لیست خدمات مورد نظرشان را در سایت درج کنند تا فریلنسر‌ها بتوانند پیشنهادشان را برای آن پروژه ثبت کنند.

بنر و پوستر لایه باز محرم 1402 

Toptal

به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی می‌توانیم به Toptal اشاره کنیم. در این سایت انواع پروژه‌های برنامه‌نویسی، تولید محتوا، طراحی گرافیک و… وجود دارد و در صورتی که شما فرد متخصص و مجربی در حوزه فعالیتی خودتان باشید، می‌توانید این پروژه‌ها را دریافت کنید. در واقع این سایت با اجرای یک سیستم مشخص سعی می‌کند تا بهترین و متخصص‌ترین فریلنسر‌ها در حوزه‌های مختلف از قبیل طراحی گرافیک را بپذیرد تا کارفرما‌ها بتوانند به مجرب‌ترین افراد برای اجرای پروژه خودشان دسترسی داشته باشند. پس شرط اصلی فعالیت در این سایت، وجود تخصص و تجربه کافی در یک حوزه تخصصی است تا بتوانید به این واسطه از فیلتر‌های Toptal عبور کنید.

معرفی بهترین سایت های فریلنسری گرافیک خارجی

DesignCrowd

DesignCrowd هم جزء سایت‌های فریلنسری محبوب است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات در حوزه طراحی گرافیک فعالیت می‌کند. پس فریلنسر‌های مختلف می‌توان به صورت متمرکز در این حوزه مشغول به فعالیت شوند. توجه داشته باشید از آنجایی که طراحان گرافیک زیادی در این سایت فعال هستند، شما باید با درج رزومه و نمونه کار‌های قوی از خودتان تلاش کنید تا نظر کارفرما‌ها را جلب کنید. همچنین کارفرما‌ها با استفاده از دسته‌بندی جزئی و فیلتر‌های موجود در این سایت می‌توانند به انواع فریلنسر‌های فعال در حوزه‌های مختلف دسترسی داشته باشند و بهترین گزینه را انتخاب کنند. در نتیجه شما باید تلاش کنید تا در دسته‌بندی یا دسته‌بندی‌های مرتبط با تخصص و حوزه فعالیتی‌تان حضور داشته باشید و این موارد را در پروفایل کاربری خود تنظیم کنید.

کارت ویزیت لایه باز 

Fiverr

Fiverr هم یکی دیگر از سایت‌های مرجع فیرینسری در جهان است که به اندازه Freelancer.com شناخته شده است. جالب است بدانید در اوایل فعالیت این سایت، به واسطه اینکه تمام خدمات مورد ارائه از فریلنسر‌ها باید نهایتاً ۵ دلار قیمت می‌داشتند، اسم سایت Fiverr انتخاب شد. اما در حال حاضر می‌توان طیف وسیعی از انواع خدمات مورد ارائه توسط فیلتر‌ها در قیمت‌های مختلف در این سایت مشاهده کرد. اما به طور کلی اکثر کارفرما‌ها در این سایت به دنبال خدمات با کیفیت و در عین حال ارزان هستند و به همین واسطه فریلنسر‌هایی که در ازای خدمات مورد ارائه خود قیمت بهتری را در نظر بگیرد، معمولاً متقاضیان بیشتری دارد. در این سایت می‌توانید خدمات خودتان را در پکیج‌ها و طرح‌های متنوع در پروفایل قرار دهید تا کارفرما‌ها بتوانند به صورت دقیق‌تر به شما سفارش دهند.

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم مطالعه کنید: 

READ
0 تا 100 مراحل طراحی لوگو + اصول و پیش نیازها

Design Contest

به عنوان آخرین مورد از بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی هم می‌توانیم به Design Contest اشاره کنیم که دارای ۳۵ دسته‌بندی مختلف است و فریلنسر می‌تواند متناسب با تخصص و مهارت خود در هر یک از آن‌ها قرار بگیرند. توجه داشته باشید که رقابت برای دریافت پروژه در این سایت بسیار بالاست و گرافیست‌های مجرب زیادی هم در آن مشغول فعالیت هستند. پس باید تلاش کنید تا با استفاده از تکنیک‌های بازیابی مختلف بیشتر به چشم بیایید و به نسبت پروژه‌های زیادی دریافت کنید.

بهترین سایت‌های فریلنسری گرافیک ایرانی

در شرایطی ممکن است تمایل داشته باشید با کارفرما‌های ایرانی یا به عبارتی کارفرما‌هایی که داخل کشور هستند، فعالیت داشته باشید و از این طریق درآمد تومانی کسب کنید. در حال حاضر به واسطه پلتفرم‌های مختلف امکان دریافت پروژه‌های فریلنسری گرافیک در داخل کشور فراهم شده است و از این بابت محدودیتی ندارید.
در ادامه چهار تا از بهترین سایت‌های فریلنسری ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

پونیشا

می‌توان گفت پونیشا معروف‌ترین سایت فریلنسری ایران است که بیش از ۲۷۰ هزار نفر در آن مشغول به فعالیت هستند و به صورت روزانه پروژه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در آن به ثبت می‌رسد. شما می‌توانید به صورت رایگان در سایت پونیشا عضو شوید و برای ۵ پیشنهاد اول نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما بعد از این ۵ پیشنهاد می‌توانید برای ارائه پیشنهاد‌های بیشتر عضویت خودتان را با خرید پکیج‌های مختلف ارتقا دهید. ساختار این سایت هم شبیه اکثر سایت‌های فریلنسری خارجی است و شما می‌توانید بر اساس سطح نیاز‌ها و شرایط خودتان برای انواع پروژه‌ها پیشنهاد ثبت کنید. در نتیجه کارفرما می‌تواند از طریق سیستم ارتباطی چت اختصاصی سایت پونیشا با شما ارتباط برقرار کند. همچنین باید توجه داشته باشید که ۱۰% از مبلغ دستمزد شما در ازای هر پروژه کسب می‌شود. به واسطه درگاه پرداخت امن پونیشا، کارفرما می‌تواند مبلغ هر پروژه را به صورت موقت بلوکه کند و بعد از اتمام پروژه و دریافت موارد مختلف، مبلغ را طی یک تا چند مرحله آزاد کند. به این ترتیب هم فریلنسر هم کارفرما می‌توانند به صورت متقابل به همدیگر اعتماد کنند.

آگهی ترحیم لایه باز 

انجام میدم

انجام می‌دم هم یکی دیگر از سایت‌های معروف و قدیمی این سری ایران است که شما می‌توانید در آن انواع خدمات مورد ارائه خودتان را همراه با مشخصات کامل و قیمت ثبت کنید تا کارفرما‌ها بتوانند شما را پیدا کرده و از خدمات‌تان استفاده کنند. در واقع شما می‌توانید با عضویت در سایت انجام می‌دم، بدون محدودیت هر تعداد خدماتی که می‌توانید انجام دهید را در پروفایلتان ثبت کنید. در نتیجه کارفرما‌ها از این طریق با شما ارتباط برقرار می‌کنند. در سایت انجام می‌دم ۲۰ درصد از درآمد شما در ازای انجام هر پروژه به عنوان کارمزد کسر می‌شود.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

کارلنسر

کارلنسر هم جزء سایت‌های فریلنسری معروف ایران است که از طریق آن می‌توانید پروژه‌های مختلفی را دریافت کنید. البته تعداد فریلنسر‌ها و کارفرما‌های فعال در این پلتفرم نسبت به پلتفرم قبلی کمتر است؛ اما با این حساب حضور در این سایت هم می‌تواند باعث افزایش احتمال در جذب پروژه‌های مختلف بشود. در این سایت هم درگاه پرداخت امن وجود دارد و درصدی هم به عنوان کارمزد از مبلغ هر پروژه فریلنسر کسر می‌شود.

احتمالا مقاله زیر هم برایتان مفید باشد: 

READ
معرفی بهترین سایت های دانلود وکتور رایگان

یا طراحی گرافیک درآمد دلاری داشته باشید

در این مطلب سعی کردیم بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم تا از این طریق بتوانید پروژه‌های مختلف را دریافت کرده و مشغول به درآمدزایی شوید. به طور کلی فعالیت به صورت فریلنسری به واسطه شرایط ویژه محبوبیت زیادی دارد و در حال حاضر به واسطه این پلتفرم‌ها می‌توانید به راحتی در حوزه تخصصی خودتان یعنی گرافیک بدون دغدغه و محدودیت فعالیت کنید. در نتیجه الزامی نیست که حتماً تلاش کنید تا در یک شرکت به صورت پاره وقت یا تمام وقت استخدام شوید.

برای دانلود انواع طرح‌ لایه باز در سبک‌ها و مدل‌های مختلف به منظور افزایش سرعت و دقت در اجرای پروژه خود، می‌توانید از خدمات سایت طراح گرافیک استفاده کنید. برای خرید و دانلود انواع طرح‌های لایه باز، از طریق منوی سایت به دسته‌بندی مورد نظرتان مراجعه کنید.

 

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)