دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

 قوانین و مقررات :

1- کلیه فعالیت های Tarhgraphic.com منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و مقررات Tarhgraphic.com تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت Tarhgraphic.com به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

2- تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

3- این وب‌سایت متعلق به گروه “طرح گرافیک ” می‌باشد . طرح گرافیک دسترسی و استفاده شما از این سایت را منوط به قبول قوانین مربوطه می‌داند که با دسترسی و استفاده از این سایت شما این قوانین را قبول کرده‌اید و نیازی به اخذ امضاء از شما نیست.

4- کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها (رایگان-پولی) متعلق به “طرح گرافیک دات کام ” بوده و  کپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های دانلود شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های سایت و نشر آن به هر طریقی (در فرمت های مختلف مانند ایندیزاین، افترافکت و …) ممنوع است.

استفاده از محتوای اختصاصی سایت مانند خوشنویسی، تایپوگرافی، تصویرسازی، عکاسی و … در طراحی، پروژه های ویدئویی و … و به هر منظوری (فروش، دانلود رایگان و … ) در اینترنت و شبکه های مجازی ممنوع می باشد. (استفاده از محتوای اختصاصی سایت مانند خوشنویسی، تایپوگرافی، تصویرسازی، عکاسی و … در طراحی به قصد چاپ و اخذ هزینه طراحی از مشتری بابت فایل طراحی شده بلامانع است)

5- خرید فایل از Tarhgraphic.com هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ در آن واحد تجاری می باشد. (خریدار می تواند از مشتری خود بابت فایل هزینه طراحی یا هزینه ویرایش دریافت کند).

درصورتیکه که برای کسب و کار خود سامانه آنلاین نظیر سایت، کانال تلگرام و… راه اندازی نموده اید می بایست نکات زیر را رعایت کنید:

قرار دادن فایل لایه باز در سامانه ممنوع می باشد.

تصاویر  درج شده در سامانه می بایست با کیفیت پایین باشند، به طوریکه قابلیت چاپ نداشته باشند.

شما صرفاً مجاز به درج پیش نمایش فایل ها به قصد چاپ آنها ،‌ در سامانه آنلاین می باشید و فروش فایل لایه باز(همچنین تصویر با کیفیت فایل) و اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش از طریق سامانه ممنوع می باشد. (توجه کنید اخذ هزینه طراحی یا هزینه ویرایش فایل در مراکز تجاری فیزیکی بلامانع است)

در صورتیکه مشتری سامانه قصد چاپ طرح را نداشت و صرفا فایل لایه باز طرح یا تصویر با کیفیت طرح (با ویرایش یا بدون ویرایش) را درخواست نمود می بایست مشتری را به Tarhgraphic.com هدایت کنید.

6- ” Tarhgraphic.com ” متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.

7- طرح گرافیک دات کام می کوشد تا نوشته های استفاده شده در طرح ها غلط املایی، ویرایشی، نگارشی و محتوایی نداشته باشد. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن نوشته ها و طرح ها، به عهده کاربران محترم است و هچگونه مسئولیتی متوجه”طرح گرافیک” نمی باشد. کاربران گرامی چنانچه غلط های احتمالی نوشته ها را به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.

8- خریدار فایل می بایست علاوه بر مهارت کار کردن با اینترنت و کامپیوتر، با نصب و استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز نظیر winrar، فتوشاپ، افترافکت و … آشنایی کامل داشته باشد، نصب نرم افزارها و ویرایش فایل خریداری شده به عهده خریدار بوده و خدمات نصب نرم افزار، آموزش، ویرایش و چاپ از طرف مجموعه طرح دات آی آر انجام نمی گیرد. نرم افزار های گرافیکی و ویدیویی مورد نیاز برای باز کردن فایل های سایت بروی گوشی قابل نصب نبوده، و خریدار می بایست برای استفاده از فایل از کامپیوتر استفاده نماید.

9- دقت نمایید با توجه به ماهیت سایت و دانلودی بودن فایل ها درخواست عودت وجه پس از خرید فایل به هر دلیلی امکان پذیر نمی باشد. تنها کاربری که اشتراک خریداری نموده و با آن اشتراک دانلودی از سایت انجام نداده است میتواند درخواست عودت وجه را ارسال کرده تا مبلغ به حسابشان بازگشت داده شود. در صورتیکه حتی یک فایل با آن اشتراک دانلود شده باشد بازگشت وجه امکانپذیر نیست.

10- تنها روش خرید و دانلود از طریق سایت Tarhgraphic.com می باشد و هیچ فایلی از طریق ایمیل، واتس اپ، تلگرام و … ارسال نمی شود.

11- استفاده از موکاپ با هدف واقعی نمایی پیش نمایش طرح برای خریدار بوده و امکان دانلود آنها وجود ندارد. بعد از خرید، فقط طرح اصلی دانلود می شود و فایل و عکس موکاپ به همراه فایل دانلودی نمی باشد و جهت پیش نمایش زیباتر در سایت به کار رفته است.

12- “Tarhgraphic.com ” می کوشد تا کیفیت طرح ها با توجه به ماهیت آن طرح و بر اساس استاندارهای چاپ باشد. برای مثال کیفیت طرح بنر به عنوان محصولی که از فاصله حداقل 4-5 متر نمایش داده می شود قابل قبول است. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از کیفیت قابل قبول، به عهده کاربران محترم است و هچگونه مسئولیتی متوجه”طرح گرافیک” نمی باشد. کاربران گرامی چنانچه کیفیت پایین فایل را به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.

13- مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از طرح گرافیک به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و … )، هیچگونه مسئولیتی متوجه “طرح گرافیک دات کام” نمی باشد.

14- مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل پست الکترونیک، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت “طرح گرافیک دات کام“، بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند و در هنگام بستن سایت از حساب کاربری خود خارج شوند. پس از ثبت نام پست الکترونیک غیر قابل تغییر می باشد و تنها راه بازیابی رمز عبور از طریق پست الکترونیک است، پس در صحیح بودن پست الکترونیک هنگام ثبت نام دقت نمایید. 

15- امکان کاهش تعداد دانلود روزانه اشتراک،  کاهش تعداد روز های  اشتراک و مرجوع کردن مبلغ اشتراک (در صورتی که دانلودی انجام شده باشد) وجود ندارد.