دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

صفحه اصلی » معرفی بهترین سایت های دانلود وکتور رایگان

 

تصاویر وکتور کاربردهای بسیار زیادی دارند می توان در انواع حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف از آنها استفاده کرد. با استفاده از تصاویر وکتور میتوانید روند طراحی تصویر، طراحی صفحات وب، طراحی رابط کاربری و مواردی از این قبیل را سرعت بیخشید و به حرفه‌ای پروژه های خود را اجرایی کنید. اما بهترین سایت دانلود وکتور کدام است؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی سایت های دانلود وکتور رایگان بپردازیم تا بتوانید با استفاده از آن ها انواع تصاویر وکتور را با بالاترین کیفیت و به صورت رایگان دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید. 

همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه دانلود وکتور سایت طرح گرافیک انواع تصاویر وکتور مورد نظرتان را به صورت لایه باز در عرض چند ثانیه دانلود کنید. 

FreePik 

یکی از معروف ترین سایت های دانلود وکتور در دنیا فری پیک است. فری پیک یک سایت جهانی در زمینه اشتراک و دانلود انواع تصاویر استوک و وکتور است که شما می‌توانید به دو روش رایگان یا با خرید اشتراک ماهانه انواع تصاویر موجود را از این سایت دانلود کنید. در واقع سایت فری پیک را به صورت رایگان و برخی دیگر را به صورت پریمیوم ارائه می دهد که شما برای دانلود آنها باید اشتراک ماهانه تهیه کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که در صورت ثبت نام نکردن در سایت صرفا می‌توانید ۵ عکس را به صورت روزانه دانلود کنید اما در صورت ثبت نام کردن، امکان دانلود روزانه ۳۰ عکس برای هر کاربر وجود دارد. 

Vector Portal 

به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت های دانلود وکتور میتوانیم به Vector Portal اشاره کنیم. این سایت در سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته به یکی از بزرگترین منابع اینترنتی در زمینه دانلود تصاویر وکتور به صورت رایگان تبدیل شود. فرمت عمده فایل های وکتور موجود در این سایت AI و EPS  هستند. 

دانلود تصویر استوک باکیفیت و اورجینال 

Stockio 

سایت Stockio بیش از ۳۰۰۰ طرح وکتور متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شما می توانید بر اساس سطح نیاز و شرایط خود انواع تصاویر را با بالاترین کیفیت و به صورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود تصاویر وکتور از این سایت الزام به ثبت نام نیست و شما میتوانید انواع فایل ها را با فرمت های JPG، AI و EPS دانلود کنید. باید بدانید که در کنار تصاویر وکتور، امکان دانلود انواع عکس ها، آیکون ها و فونت های مختلف هم در این سایت وجود دارد. 

 

معرفی سایت دانلود وکتور رایگان

Vecteezy 

Vecteezy هم یکی دیگر از بهترین سایت های دانلود وکتور است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. عمده فایل های وکتور موجود در این سایت رایگان هستند و می توانید بدون پرداخت هزینه آنها را دانلود کنید. اما به طور کلی برای دانلود روزانه و نامحدود فایل های وکتور موجود در این سایت، نیاز به پرداخت هزینه و خرید اشتراک ماهانه است. یکی از مهمترین ویژگی‌های سایت Vecteezy قابلیت ویرایش آنلاین فایل های وکتور است. در واقع شما میتوانید انواع فایل های مورد نظرتان را به صورت آنلاین و تحت وب در این سایت از لحاظ فونت، رنگ، اندازه و فرمت سفارشی سازی کنید. 

مطلب پیشنهادی: 

READ
معرفی همه فرمت های مختلف عکس

Flat Icon 

سایت Flat Icon با بیش از ۱۰۰۰۰ فایل وکتور متنوع و رایگان، به یکی از سایت های محبوب در زمینه دانلود وکتور و تصاویر استوک در جهان تبدیل شده است. اکثر فایل های موجود در این سایت رایگان هستند شما می توانید بر اساس خواسته ها و سطح نیاز خود با مراجعه به دسته بندی های مشخص شده در سایت انواع فایل های مورد نظر را دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین در هنگام دانلود فایل های وکتور از این سایت قابلیت انتخاب فرمت مورد نظر هم وجود دارد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این سایت باید در آن ثبت نام کنید. 

VectorStock 

در ادامه معرفی سایت های دالود وکتور رایگان باید به VectorStock هم اشاره کنیم که یک منبع غنی در این زمینه به حساب می آید. این سایت بیش از ۱۵۰ هزار تصویر مختلف از قبیل تصاویر استوک را در خود جای داده است و کاربران می توانند این فایل ها را در انواع فرمت های مختلف از قبیل JPG، AI، PDF و EPS دانلود کنند. همچنین شما می توانید از طریق این سایت انواع تصاویر مورد نظرتان را به صورت مستقیم در دراپ باکس آپلود کنید. در نتیجه در شرایطی که دسترسی به اینترنت محدود باشد و با اختلال مواجه باشید، با استفاده از این روش می توانید انواع تصاویر را ذخیره کرده و بعدا از آنها استفاده کنید. 

 

سایت دانلود وکتور استوک رایگان

 

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را هم مطالعه کنید: 

READ
معرفی سایت های تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی در سال 2023

Vexels 

در آخر به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت های دانلود وکتور می توانیم به Vexels بپردازیم. در واقع این سایت یک منبع تخصصی برای دانلود تصاویر وکتور نیست و در کنار این سبک فایل ها، انواع تصاویر استوک و لایه باز را به کاربران ارائه می دهد. امکان ویرایش آنلاین فایل های تصویری هم در این سایت وجود دارد و شما می توانید بر اساس سطح نیاز و شرایط خود انواع تصاویر را سفارشی سازی کنید. همچنین برخی از فایل های موجود در این سایت رایگان هستند و برای دانلود نامحدود دسترسی به تمام تصاویر می‌بایست اشتراک ماهانه تهیه کنید. 

دانلود طرح آگهی ترحیم لایه باز 

بهترین سایت های دانلود وکتور رایگان در اختیار شما! 

در این مطلب سعی کردیم بهترین سایت های دانلود وکتور رایگان را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید به انبوهی از فایل های وکتور در سبک ها، طرح ها، فرمت ها و مدل های مختلف دسترسی داشته باشید و دستتان در انتخاب باز باشد. با توجه به اینکه برای دانلود انواع تصاویر وکتور از سایت های معرفی شده باید اشتراک ماهانه خریداری کنید. در شرایط فعلی به واسطه تحریم ها و هزینه‌های بالای پرداخت دلاری امکان خرید اشتراک برای اکثر کاربران ایرانی وجود ندارد، شما میتوانید انواع تصاویر وکتور مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت و به صورت لایه باز از سایت طرح گرافیک دانلود کنید. توجه داشته باشید که امکان تهیه انواع تصاویر موجود به صورت پرداخت تکی و اشتراکی وجود دارد. 

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)