دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

صفحه اصلی » معرفی بهترین پلاگین های فتوشاپ در سال 2023

 

فتوشاپ به عنوان قدرتمندترین برنامه ادیت تصاویر، تعداد زیادی پلاگین دارد. در واقع شما می‌توانید با نصب و راه‌اندازی پلاگین‌های فتوشاپ، از امکانات متنوع آن‌ها نهایت استفاده را ببرید و به واسطه آن‌ها سرعت و دقت اجرای پروژه خودتان را افزایش دهید. اگرچه تعداد بسیار زیادی پلاگین برای فتوشاپ وجود دارد، اما در این مطلب قصد داریم چند تا از قویترین و بهترین پلاگین‌ های فتوشاپ را به شما معرفی کنیم.

پلاگین HDR Efex

HDR Efex یکی از پلاگین‌های محبوب فتوشاپ است که به واسطه آن می‌توانید به صورت دستی انواع افکت‌های HDR را بر روی تصاویرتان اعمال کنید. امکان تنظیم میزان افکت‌های HDR بسته به میزان روشنایی و تیرگی بخش مختلف تصویر، قابل تنظیم است.

پلاگین Layrs Control ۲

Layrs Control ۲ هم یکی دیگر از بهترین پلاگین‌ های فتوشاپ است که دارای ۷ اسکریپت می‌باشد. در واقع به واسطه این ۷ اسکریپت می‌توانید دستورات پرتکرار و رایج فتوشاپ را در مدت زمان کمی اجرا کنید. به عنوان مثال می‌توانید افکت‌های تکراری و بی‌فایده موجود در لایه‌های مختلف تصویر را با یک دستور پاک کنید، افکت‌های لایه‌ها را با یکدیگر هموار کنید، بخش عمده از لایه‌های بی‌کاربرد را حذف کنید و…. تمام این کار‌های رایج به واسطه این پلاگین در مدت زمان کوتاهی در عرض چند ثانیه قابل انجام هستند.

مطلب پیشنهادی: 

READ
بهترین راه های کسب درآمد از طراحی گرافیک کدامند؟

 

پلاگین PSD Cleaner

با استفاده از پلاگین PSD Cleaner می‌توانید به راحتی لایه‌های بدون نام را شناسایی کنید. در نتیجه تسلط بیشتری بر روی مدیریت لایه‌ها خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید با استفاده از این پلاگین قدرتمند لایه‌های مختلف تصویر‌تان را از جوانب مختلف مرتب و طبقه‌بندی کنید. به علاوه امکان حذف لایه‌های خالی و بی‌استفاده هم با این پلاگین هم وجود دارد. به عنوان دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین PSD Cleaner می‌توانیم به تشخیص بخش‌های خارج از محدوده هر لایه، تبدیل مرز‌های نقطه‌ای به متنهای پاراگرافی و مواردی از این قبیل اشاره کنیم.

پلاگین Alien Skin Snap Art

به عنوان یکی دیگر از بهترین پلاگین‌ های فتوشاپ می‌توانیم به Alien Skin Snap Art اشاره کنیم که امکان تبدیل تصاویر مختلف به نقاشی را فراهم می‌کند. در واقع با استفاده از این پلاگین می‌توانید در مدت زمان کوتاهی با چند کلیک ساده افکت‌های نقاشی مختلف را بر روی تصویر اعمال کنید. به عنوان مثال می‌توانید افکت‌های مداد رنگی، سیاه قلم، آبرنگ و رنگ روغن را بر روی تصاویر اعمال کنید تا خروجی جذاب و هنری حاصل شود.

دانلود آگهی ترحیم لایه باز 

پلاگین Alien Skin Blow Up

Alien Skin Blow Up هم جزء پلاگین‌های قدرتمند فتوشاپ به حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید بدون کاهش کیفیت و ایجاد نویز، در بخش‌های مختلف تصویر زوم کنید. به علاوه امکان اعمال افکت‌های زیبا و جذاب هم با استفاده از این افزونه هم وجود دارد که بتوانید از این طریق جلوه بهتری به تصاویر خود ببخشید. به طور کلی این پلاگین قابلیت‌های زیادی را در خود جای داده است و با استفاده از آن می‌توانید به بسیاری از فرایند‌های مربوط ادیت حرفه‌ای تصاویر بپردازید.

پلاگین Nik Collection

با استفاده از Nik Collection به عنوان یکی از بهترین پلاگین‌ های فتوشاپ می‌توانید انواع افکت‌های تأثیرگذار و جذاب را در طرح‌ها و سبک‌های مختلف بسازید. داخل این افزونه طیف وسیعی از انواع افکت‌های مخصوص عکاسی و ادیت حرفه‌ای وجود دارد که می‌توانید بر اساس نوع پروژه خود، از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

پلاگین firefly

پلاگین فایرفلای در حال حاضر یکی از قدرتمند‌ترین پلاگین‌های فتوشاپ در دنیا به حساب می‌آید که اخیراً در خرداد ماه معرفی و در دسترس عموم قرار گرفت. با استفاده از این پلاگین به راحتی می‌توانید اجزای کلی و جزئی تصاویر را با استفاده از هوش مصنوعی متن محور تغییر دهید و حذف کنید. تغییر رنگ و سایز تصاویر، کامل کردن تصاویر ناقص، تبدیل متن به عکس‌های یونیک و جذاب و ایجاد تصاویر و متنهای سه بعدی همگی از جمله ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده پلاگین فایرفلای هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پلاگین، می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید:

معرفی هوش مصنوعی firefly در فتوشاپ 

 

پلاگین CSS۳Ps

این پلاگین امکان انتقال سریع و آسان لایه‌های یک تصویر به CSS۳Ps را فراهم می‌کند. در واقع با استفاده از این پلاگین می‌توانید انواع سبک‌های CSS۳ را تنها با چند کلیک بر روی لایه‌های تصاویر‌تان ایجاد کنید و مطابق سلیقه و خواسته های‌تان، به آن‌ها استایل دهید. پلاگین برای افرادی که در زمینه برنامه‌نویسی فرانت در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، بسیار کاربردی است.

پلاگین Exposure

به عنوان دیگر مورد از بهترین پلاگین‌ های فتوشاپ باید به Exposure اشاره کنیم. با استفاده از این پلاگین امکان تبدیل عکس‌های دیجیتالی به عکس‌های فیلمی وجود دارد. به عبارت دیگر عکس‌هایی که با دوربین‌های دیجیتالی ثبت شوند، با استفاده از این پلاگین می‌تواند تبدیل به عکس‌های ثبت شده با دوربین‌های فیلمی بشوند.

دانلود بنر و پوستر محرم 1402 

پلاگین Composer

Composer جزء پلاگین‌های قدرتمند فتوشاپ محسوب می‌شود که به واسطه آن می‌توانید کامپوننت تعداد لایه‌های بیشتری را در فتوشاپ به روز‌رسانی کنید. به راحتی می‌توانید لایه دسته‌هایی که قصد دارد برای آن‌ها تغییر ایجاد کنید را انتخاب کنید و سپس با مشخص کردن کامپوننت هر لایه مورد نظر و استفاده از یکی از چهار دستور کامپوزر اصلی، به راحتی این لایه‌ها را به روز‌رسانی کنید. در واقع امکان بروزرسانی سبک و موقعیت هر لایه با استفاده از این پلاگین وجود دارد.

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را هم مطالعه کنید: 

READ
معرفی بهترین سایت های دانلود وکتور رایگان

 

پلاگین Adobe Camera Raw

در آخر هم می‌توانیم به پلاگین محبوب و کاربردی Adobe Camera Raw اشاره کنیم. این افزونه شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید کیفیت تصاویرتان را تا حد زیادی افزایش دهید. همچنین امکانات جانبی مانند کراپ، چرخش و… هم در این پلاگین وجود دارد. به علاوه شما می‌توانید با این افزونه انواع افکت‌های هنری و خاص را هم به تصاویر‌تان اضافه کنید. عکس‌های خروجی این پلاگین تحت فرمت RWA ذخیره می‌شوند که یک فرمت تصویری خام است و بدون هیچ تغییر خاصی برای حافظه دستگاه شما ذخیره می‌شود.

از بهترین پلاگین‌ های فتوشاپ استفاده کنید

در این مطلب سعی کردیم بهترین پلاگین‌ های فتوشاپ را به شما معرفی کرده و آن‌ها را از جوانب مختلف بررسی کنید. در حال حاضر می‌توانید با استفاده از این پلاگین‌های کاربردی و قدرتمند انواع فعالیت‌های خود را در سریعترین زمان با دقت و تمرکز بیشتری پیش ببرید تا بهترین خروجی حاصل شود. همچنین پلاگین‌های معروف و مطرح دیگری هم برای برنامه فتوشاپ وجود دارند که با کمی تحقیق و مطالعه جزئی می‌توانید به آن‌ها هم دسترسی داشته باشید.
همچنین برای دانلود انواع طرح‌های لایه باز هم می‌توانید به به منو سایت مراجعه کرده و بسته به سطح نیاز‌ها و اهداف خودتان انواع طرح‌های لایه باز را با بالاترین کیفیت و هزینه پایین به صورت اشتراکی یا خرید تکی تهیه و دانلود کنید و در جهت افزایش سطح کیفی و سرعت پروژه خودتان، از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

 

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)