دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

صفحه اصلی » بهترین سایت ها و برنامه های حذف بک گراند عکس

 

به احتمال زیاد شما هم در تلفن همراه خود عکس‌هایی دارید که بک گراند (پس‌زمینه) مناسبی ندارند. اشیاء غیرمرتبط، کادر نامناسب و … از مواردی هستند که بک گراند عکس را با مشکل مواجه می‌کنند. در این شرایط یا باید عکس‌ها را بلا استفاده در گوشی رها کنید یا با استفاده از ابزارهای مختلف، برای حذف بک گراند عکس اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم به شما ساده‌ترین راه ریمو بک گراند عکس را معرفی کنیم.

 

آموزش حذف بک گراند عکس

برای اینکه بک گراند عکس موردنظر خود را حذف کنید، ابزارهای زیادی وجود دارد. معمولا افراد به دلیل راحتی بیشتر، از سایت‌های آنلاین مربوط به حذف بک گراند استفاده می‌کنند. در ادامه برخی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین ابزارهای مربوط به حذف بک گراند تصویر را معرفی می‌کنیم.

 

مطلب پیشنهادی: 

READ
آموزش ساخت واترمارک با گوشی (برنامه picsart)

 

سایت Remove.bg

اگر به دنبال بهترین و سریع‌ترین سایت آنلاین برای ریمو بک گراند عکس هستید، بدون شک سایت Remove.bg بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. استفاده از این سایت کاملا رایگان است و برای حذف پس‌زمینه تصاویر به هیچ عنوان نیازی به پرداخت پول نخواهد بود. توجه داشته باشید که این سایت به شما کمک می‌کند تا طی چند ثانیه، بک گراند عکس موردنظر خود را حذف کنید.

بعد از ورود به سایت، عکس موردنظر را در قسمت مشخص شده آپلود کنید؛ بعد از چند ثانیه سایت به صورت خودکار بک گراند عکس را حذف کرده و عکس را بدون پس‌زمینه به شما تحویل می‌دهد. با زدن روی دکمه دانلود، می‌توانید عکس بدون بک گراند را دانلود کنید.

لازم به ذکر است که این سایت، یک اپلیکیشن با همین نام هم دارد. کارایی این اپلیکیشن هم دقیقا مانند سایت است.

 

آموزش حذف بک گراند عکس

 

اپلیکیشن اینشات (Inshot)

اینشات هم یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها برای حذف کردن بک گراند تصاویر است. البته این اپلیکیشن کاربردهای فراوانی دارد و می‌توان از آن‌ برای بهبود کیفیت رنگ تصاویر، تغییر رنگ، قرار دادن متن روی تصویر و … هم استفاده کرد.

زمانی که عکس موردنظر را در این برنامه آپلود کردید، روی Remove Background بزنید؛ بعد از گذشت چند ثانیه، بک گراند تصویر موردنظر حذف خواهد شد. برای دانلود عکس در نسخه‌های قدیمی اینشات باید روی علامت تیک بالای صفحه بزنید.

 

اپلیکیشن پیکس‌آرت (PicsArt)

اپلیکیشن پیکس‌آرت هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی برای حذف بک گراند عکس است. بسیاری از کاربران این اپلیکیشن را کامل‌ترین ابزار برای ادیت تصاویر می‌دانند. پیکس‌آرت در حال حاضر میلیون‌ها کاربر دارد.

با استفاده از ابزارهای موجود در پیکس‌آرت می‌توانید جلوه‌های زیبایی به تصاویر خود ببخشید. برای حذف بک گراند عکس در PicsArt ابتدا روی گزینه + کلیک کنید؛ سپس عکس موردنظر را انتخاب کرده و بک گراند عکس را حذف کنید.

 

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را هم مطالعه کنید: 

READ
بهترین سایت‌ های فریلنسری گرافیک خارجی و ایرانی

 

نرم‌افزار فوتو میکس (FotoMix)

اگر از کاربران دسکتاپ هستید و قصد حذف بک گراند عکس در دسکتاپ را دارید، نرم‌افزار فوتو میکس انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. کار کردن با این نرم‌افزار بسیار راحت است و به راحتی و طی چند ثانیه می‌توانید بک گراند تصویر را حذف کنید.

البته توجه داشته باشید که برای حذف بک گراند عکس در دسکتاپ، بهتر است از سایت‌های آنلاین استفاده کنید. استفاده از این ابزارها به انجام کار سرعت بیشتری می‌بخشد. فوتو میکس نسبت به اکثر نرم‌افزارهای ادیت تصاویر در دسکتاپ، از حجم کمتری برخوردار است.

 

بهترین سایت های حدف بک گراند عکس

 

نرم‌افزار فوتوشاپ

بدون شک محبوب‌ترین و البته یکی از پیچیده‌ترین نرم‌افزارهای مربوط به ریمو بک گراند عکس در دسکتاپ، فوتوشاپ است. این نرم‌افزار بسیار کامل است و تمام ابزارهای مربوط به ادیت تصاویر را دارد.

البته توجه داشته باشید که کار کردن با فوتوشاپ کمی سخت‌تر از دیگر ابزارها است. اما یادگیری کار کردن با این نرم‌افزار می‌تواند درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. بسیاری از عکاسان، تصاویر خود را با استفاده از همین برنامه ادیت می‌کنند.

 

در صورت تمایل به دانلود انواع طرح لایه باز باکیفیت می توانید به منو سایت مراجعه کنید و انواع طرح ها را به صورت رایگان یا پولی دانلود و مورد استفاده قرارد هید. 

 

درحال ارسال
بررسی کاربر
1 (1 رای)
مشخصات
  • نظرات: 0

  • شناسه: 50269

  • انتشار: 25-06-1402

  • دسته: