دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

صفحه اصلی » چگونه طرح لایه باز مناسب برای آگهی ترحیم انتخاب کنیم ؟

آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت یا آگهی فوت دعوتنامه‌ای است از طرف صاحبان عزا و اقوام نزدیک متوفی برای دعوت از دوستان و آشنایان او به‌منظور شرکت در مراسم عزاداری آماده و چاپ می گردد . آگهی ترحیم ممکن است توسط یکی از عزاداران به‌شکل یک اعلامیه مستقل منتشر شود یا در یک روزنامه یا نشریه چاپ شود و یا برای استفاده در شبکه های مجازی و یا پست و استوری طراحی و آماده گردد . به هر ترتیب ، اصلی‌ترین کاربرد اعلامیه‌ ترحیم ، اطلاع‌رسانی از مرگ و زمان و مکان اجرای مراسم عزاداری یا خاک سپاری و. یا برگزاری مراسم سه روزه و یا سه شب جمعه ، چهلم ، ساگرد و یادبود است.

چگونه طرح لایه باز مناسب برای آگهی ترحیم انتخاب کنیم ؟

با توجه به ناگهانی بودن درگذشت نزدیکان و نیاز به آگهی سریع ترحیم ؛ انواع طرح لایه باز ترحیم با فرمت psd و رزولوشن 300 به صورت آماده با طراحی های متنوع وجود دارد تا کاربران بتوانند بسیار سریع طرح مورد نظر را انتخاب و آن را برای عزیزان خود آماده کنند. در ادامه به چگونگی انتخاب طرح لایه باز مناسب برای آگهی ترحیم می پردازیم.

طرح لایه باز چیست؟

در یک تعریف کلی، به همه ی طرح ها و فایل های گرافیکی که بتوان در آن دخل و تصرف کرد طرح لایه باز می گویند که معمولا با فرمت psd هستند. در اینگونه طرح ها به راحتی می توان متن ها، تصاویر، افکت ها و هر مشخصه ای را به راحتی تغییر داد و با توجه به نظر کاربر سفارشی سازی کرده و یا می توان قسمتی از فایل را حذف کرده و یا بخش های جدیدی را به آن افزود.

 

قالب کلی طرح لایه باز آگهی ترحیم

به طور کلی انواع آگهی ترحیم توسط طراحان به صورت خوشنویسی، وکتور گل، عکس کبوتر و کادر اسلیمی جهت چاپ به صورت طرح لایه باز ارائه می شود و جای نام متوفی و مشخصات و عکس وی را خالی می گذارند تا کاربران بتوانند به راحتی آن را در فتوشاپ پر کرده و تحویل چاپخانه بدهند.

طرح لایه باز ترحیم کاملا لایه باز با فرمت psd و قابل ویرایش در فتوشاپ است. این طرح ها دارای متن های زیبا برای اعلامیه ترحیم و فوت بوده که کاربران می توانند آن را ویرایش و تغییر بدهند. سایز آگهی ترحیم ها را A4 با رزولوشن 3۰۰dpi طراحی شده و کادر و حاشیه زیبا دارند. همچنین آگهی ترحیم ها در سایز های مختلف و سایز A3 و به صورت افقی و عمودی نیز طراحی می شوند .

 

 

آگهی های ترحیم به مناسبت های درگذشت، مراسم سوم و هفتم، برای سالگرد، مراسم چهلم، پدر، مادر یا دیگر اعضای یک خانواده کاربرد دارند. طرح لایه باز این آگهی ها کاملا قابل ویرایش بوده و متن و رنگ آن قابل ادیت در همه ی نسخه های فتوشاپ است.

طرح لایه باز مناسب چاپ بوده و با رعایت تمامی استاندارد های چاپخانه ها طراحی شده است. پس از خریداری طرح می توانید با کمی ویرایش در متن ها و حتی رنگ ها و گرفتن خروجی برای چاپخانه، طرح خود را به چاپ برسانید.

آگهی ترحیم چهلم مادر

انواع طرح لایه باز ترحیم

معمولا طرح لایه باز ترحیم شامل خوشنویسی انالله و اناالیه راجعون، نام مرحوم، عکس مرحوم، شعر در وصف درگذشته پدر، مادر، جوان و … متن اطلاعیه زمان و مکان خاکسپاری، مجلس ترحیم و مراسم سوم و هفتم و چهلم و سالگرد می شود. از آنجایی که آگهی ترحیم برای بازماندگان مرحوم بسیار مهم بوده و ارزش بالایی دارد، طرح های آماده ترحیم با تزئینات و تذهیب زیبا قابل دسترس کاربران وجود دارد. علاوه بر آن، طرح لایه باز بنر تسلیت نیز برای راحتی کار در دسترس بوده که کاربران به آسانی می توانند آن را انتخاب و شخصی سازی کنند.طرح های لایه باز آگهی ترحیم در موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند مثلا در مراسمات ترحیم و فوت مادر و یا پدر و همچنین در اطلاع رسانی مربوط به مراسم ترحیم جوان ناکام و یا فرزند که هر یک از این طرح های لایه باز سبک و سیاق خاصی جهت طراحی دارد و المان های مربوط به هر موضوع متفاوت است .

معمولا درآگهی ترحیم ها و یا آگهی فوت ها بنا بر عرف جامعه از شعر و یا یک متن ادبی برای متوفی (پدر ، مادر ، جوان ، فرزند و…) استفاده می کنند که این متن ها را می توانید از طریق وب سایت طرح گرافیک دانلود نمایید ، در تصاویر پایین نمونه هایی از این متن و شعر ها را می توانید مشاهده کنید .

شعر و متن برای آگهی ترحیم

شعر و متن برای آگهی ترحیم

مشاهده شعر و متن آگهی ترحیم و فوت

 

آگهی ترحیم سالگرد پدر

ویژگی های طرح لایه باز آگهی ترحیم

  • قابلیت ویرایش متن و رنگ و شخصی سازی
  • فرمت PSD و کاملا لایه باز
  • طراحی شده مطابق با اندازه و رنگ استاندارد
  • طراحی خاص و منحصر به فرد و جذاب
  • کیفیت و رزولوشن بسیار بالا (مناسب چاپ)
  • طراحی شده به صورت تک رو
  • دسترسی نامحدود به فایل در پنل کاربری

طرح لایه باز آگهی ترحیم

آموزش استفاده از طرح لایه باز آگهی ترحیم در فتوشاپ

  • فایل لایه باز با پسوند PSD را وارد فتوشاپ کنید؛
  • متن های مورد نظر را از لایه ها انتخاب و ویرایش نمایید؛
  • موارد شخصی سازی مانند عکس متوفی را جای گذاری کنید؛
  • فایل خود را به صورت Tiff یا PSD ذخیره کرده و به محل چاپ تحویل دهید. قبل از آن مطمئن شوید که تمامی تنظیمات اندازه و رنگ طرح لایه باز انجام شده باشد.

 

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)