دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح خام لوح سپاس روز زن و روز مادر با فرمت Psd

صفحه اصلی » دانلود ها » طرح خام لوح سپاس روز زن و روز مادر با فرمت Psd

طرح خام لوح سپاس روز زن و روز مادر با فرمت Psd

طرح Psd تقدیرنامه ، PSD لایه باز ، طرح لایه باز لوح تقدیر PSD لایه باز ، با رزولوشن 300 DPI و در ابعاد A4 به همراه تصویر پرچم ایران . طراحی شده توسط نرم افزار فتوشاپ . همچنین این طرح به دلیل کیفیت بالا قابل تبدیل به ابعاد مختلف را دارا می باشد . فرمت فایل PSD بوده که بعد از دانلود به همراه پیش نمایش طرح در یک فایل زیپ موجود می باشد . در صورت بروز هر گونه مشکل در دانلود طرح لایه باز لوح تقدیر (لوح سپاس) با ما در تماس باشید . همکار گرامی هر گونه فروش و یا هدیه طرح های این وب سایت مجاز نیست .  شما فقط مجاز به چاپ طرح ها هستید .

لوح تقدیر روز زن باید متناسب با روحیه زنان، لطیف، شاعرانه، دوستانه، صمیمانه، همراه با استفاده از جملات احساسی باشد. بهتر است در این متن‌ها از ادبیاتی شاعرانه استفاده شود که آرایه‌های ادبی زیادی در آن به کار رفته باشد تا به غنای متن ما کمک بیشتری کند. از آنجایی که معمولا خانم‌ها، خاص‌پسند هستند، بهتر است هرچه می‌توانید متن‌ها را شخصی سازی کنید و به ویژگی‌های برجسته خانم‌ها مثل روحیه مسئولیت‌پذیری، دقت در انجام کار و مواردی مثل این توجه شود.

روز زن و روز مادر یکی از روزهای خاطره انگیز برای زنان سرزمین ما و همچنین برای کسانی است که قصد تقدیر و تجلیل از مقام زن را دارند. تقریبا هرساله به واسطه ولادت حضرت زهرا(س) یک سنت دیرینه در ایرانی‌ها وجود دارد که با فرارسیدن این روز هدیه‌ای به رسم تشکر از زنان به آن‌ها تقدیم می‌شود. خوشبختانه این رسم خوب در اداره‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز معمول است و هرساله مدیران این شرکت‌ها لوح تقدیرهایی برای تجلیل از مقام زنانی که در آن شرکت مشغول به کار هستند تهیه کرده و همراه با هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود. لوح تقدیر روز زن باید متناسب با روحیه زنان، لطیف، شاعرانه، دوستانه، صمیمانه، همراه با استفاده از جملات احساسی باشد. بهتر است در این متن‌ها از ادبیاتی شاعرانه استفاده شود که آرایه‌های ادبی زیادی در آن به کار رفته باشد تا به غنای متن ما کمک بیشتری کند. از آنجایی که معمولا خانم‌ها خاص‌پسند هستند، بهتر است هرچه می‌توانید متن‌ها را شخصی‌سازی کنید و به ویژگی‌های برجسته خانم‌ها مثل روحیه مسئولیت‌پذیری، دقت در انجام کار و مواردی مثل این توجه شود. البته حتما همراه با لوح تقدیر سعی کنید هدایایی نقدی یا غیرنقدی هم تهیه کنید تا روز زن را برای ایشان خاطره‌انگیز کنید تا تصویری خوب و دلپذیر از شرکت یا سازمان شما در زن کارمندان خانم بماند.

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)