دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح آگهی فوت مادر Psd لایه باز

صفحه اصلی » دانلود ها » طرح آگهی فوت مادر Psd لایه باز

طرح آگهی فوت مادر Psd لایه باز

طرح آگهی فوت مادر Psd لایه باز ، دانلود طرح لایه باز آگهی ترحیم و اعلامیه فوت مادر و همسر با زمینه روشن . این طرح لایه بار شامل شعر و متن و همچنین کادر بندی مناسب و استفاده از المان های گرافیکی‌متناسب با چاپ اعلامیه فوت مادر و همسر می باشد ‌.

در این طرح از گل و همچنین شمع که می توان گفت نمادی از سوگواری و بیان اندوه از ضایعه درگذشت پدر می باشد ، استفاده شده .

استفاده از کادر و بک گراندهای اسلیمی و ایرانی یکی دیگر از ویژگی‌های این طرح PSD می باشد که در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است ‌.

برای مشاهده ی طرح های متنوع آگهی ترحیم و اعلامیه فوت شما‌کاربران گرامی‌می‌توانید به در وبسایت کلمه ی آگهی ترحیم ، اعلامیه فوت ، اعلامیه ترحیم را جستجو نمایید و یا از فهرست های وبسایت طرح های مربوط را مشاهده کرده و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

آیا طرح های لایه باز آگهی ترحیم فروشگاه فایل طرح گرافیک قابل ویرایش هستند ؟

پاسخ این سوال به طور کامل مشخص است ، چون این طرح ها توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده اند و فرمت این فایل ها PSD است تمام اجزاء مربوط به این طرح ها کاملا لایه باز بوده و کاربر می تواند هر تغییری که مد نظر دارد در متن و عکس‌ و سایر اجزاء ایجاد نموده و تغییرات باب میل خود را در طرح خود ایجاد کرده و آن را به چاپ برساند .

آیا طرح ها متناسب با چاپ آگهی ترحیم هستند ؟

بله . این طرح های لایه باز با مد رنگی CMYK طراحی شده اند و از نظر رنگی کاملا متناسب چاپ هستند که در صورت چاپ رنگ طرح بدون تغییر با طرحی است که،در کامپیوتر وجود،دارد .

این طرح لایه باز با فرمت PSD و در یک فایل زیپ به همراه پیش نمایش در اختیار شما کاربران گرامی‌قرار گرفته است .

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)
محصولات مرتبط