دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

آگهی Psd ترحیم مادر

صفحه اصلی » دانلود ها » آگهی Psd ترحیم مادر

آگهی Psd ترحیم مادر

  • این طرح کاملا لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشد .
  • این طرح توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است .
  • کاملا لایه باز می باشد .
  • فرمت فایل PSD ( پی اس دی ) می باشد .
  • رزولوشن این طرح 300 DPI می باشد .

 

طرح آگهی ترحیم مادر

 

این طرح در ابعاد A3 با فرمت PSD و کاملا لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشد این طرح در ابعاد A3 و با رزولوشن 300 DPI طراحی گردیده است . همچنین مد رنگ این این تصویر CMYK میباشد . این طرح لایه باز شامل حاشیه و قاب متناسب با آگهی ترحیم می باشد که قابلیت هر گونه تغییر و ویرایش در متون را دارا می باشد .

جهت مشاهده سایر نمونه های آگهی ترحیم (پدر ، مادر ، جوان ) بر روی لینک زیر کلیک نمایید . (بیش از صد طرح لایه باز آگهی ترحیم و تسلیت )
کلیک کنید .

آرشیو طرح های لایه باز آگهی ترحیم

 

 

طرح تشکر و قدردانی از ابراز همدردی,طرح لایه باز اعلامیه تشکر شرکت در مجلس ترحیم,طرح آگهی تقدیر و تشکر از شرکت در مجلس فوت,طرح تشکر و اعتذار مجلس ترحیم,طرح لایه باز تشکر و اعتذار,طرح لایه باز تشکر شرکت در مجلس ترحیم,لایه باز تشکر شرکت در مراسم ترحیم,تراکت تشکر شرکت در مجلس ترحیم,طرح آگهی تقدیر و تشکر مجلس ترحیم,طرح لایه باز اعلامیه فوت,طرح آگهی ترحیم,طرح تراکت تشکر و اعتذارطرح آگهی ترحیم مرد,طرح اعلامیه مجلس ترحیم مادر,آگهی ترحیم مادر,آگهی ترحیم زن,طرح psd آگهی ترحیم مادرطرح اعلامیه چهلم مادر,چهلم مادر,طرح اعلامیه مجلس چهلم مادر,طرح لایه باز آگهی فوت چهلم مادر