دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود مجموعه عکس دوربری شده ماشا میشا

صفحه اصلی » دانلود ها » دانلود مجموعه عکس دوربری شده ماشا میشا

دانلود مجموعه عکس دوربری شده ماشا میشا

دانلود مجموعه 21 عکس دوربری شده ماشا و میشا در ابعاد مختلف جهت استفاده در طراحی های کودکانه

21 عکس دوربری شده ماشا و میشا با فرمت PNG

 

ماشا دختر چهار ساله ای است که با خوک، بز و سگش در جنگل زندگی می کند. در قسمت اول نشان داده می شود که تمام حیوانات جنگل از او می ترسند، زیرا او دائما آنها را مجبور می کند با او بازی کنند. سپس ماشا پروانه ای را می بیند و ناخواسته آن را در خانه خرس که برای ماهیگیری رفته دنبال می کند. در حین بازی در آنجا، او یک آشفتگی بزرگ ایجاد می کند. وقتی برمی گردد فاجعه ای را که ماشا ایجاد کرده است می بیند. خرس سعی می کند از شر ماشا خلاص شود، اما پس از چندین تلاش ناموفق، این دو بعید با هم دوست می شوند.

در هر قسمت از برنامه، ماشا به عنوان یک دختر کوچک باهوش اما شیطون به تصویر کشیده می شود که عاشق کاوش در دنیای اطراف خود است. دعواهای ماشا به موقعیت های غیرمنتظره اما سرگرم کننده ای منجر می شود که در قلب قسمت های سریال قرار دارند. خرس مهربان همیشه سعی می کند ماشا را از دردسر دور نگه دارد، اما اغلب قربانی ناخواسته شیطنت او می شود. چندین شخصیت فرعی در این سریال وجود دارد، از جمله داشا پسر عموی ماشا، پنگوئنی که توسط خرس به فرزندی گرفته شده است، یک توله پاندای جوان از چین (پسر عموی خرس)، دو گرگ که در یک ماشین آمبولانس قدیمی UAZ زندگی می کنند، یک ببر که قبلا کار می کرد. با خرس در سیرک، و یک خرس ماده که مورد علاقه خرس است. شخصیت ها همچنین شامل خرگوش، سنجاب و جوجه تیغی، خوکی به نام رزی، بز و سگی هستند که همگی در حیاط جلویی ماشا زندگی می کنند.

 

دانلود آگهی ترحیم

شخصیت ها

اصلی

ماشا (شکل کوچک ماریا) دختر 4 ساله ای است که به عنوان شیطون و بیش فعال به تصویر کشیده می شود و همیشه به بازی فکر می کند. او در خانه ای نزدیک ایستگاه راه آهن زندگی می کند. نزدیک خانه او مسیری وجود دارد که به خانه خرس منتهی می شود. ماشا خرس را بسیار دوست دارد، اما در بازی های خود تمایل دارد برای او مشکل ایجاد کند. در سریال نه پدر و مادر ماشا نشان داده می شود و نه والدین دوستانش. او عاشق شیرینی، پریدن در سطل و تماشای نقاشی های او و خرس است. شخصیت ماشا ترکیبی از ویژگی های 4 ساله (ایجاد اشتباهات گرامری در هنگام صحبت کردن، گریه کردن زمانی که به او چیزی که او می خواهد) را با مهارت های بزرگسالان (بازی تنیس، ماهیگیری، ساخت کنسرو، نواختن گیتار الکتریک و پرتاب عصبانیت) ترکیب می کند.

خرس
خرس یک خرس قهوه ای بازنشسته سیرک کامچاتکا است که در خانه ای زندگی می کند که از درختی در جنگل سوراخ شده است. شغل گذشته او او را در هنرهای نمایشی (مانند شعبده بازی، تک دوچرخه سواری و حتی جادوی صحنه) بسیار با استعداد می کند، اگرچه او همچنین به سرگرمی های دیگر و حتی برخی از فعالیت های فکری نیز معروف است. برخی از اپیزودها دارای فلاش بک هایی هستند که در آن او دوران کودکی خود را به عنوان توله ای در همان خانه به یاد می آورد. در نسخه روسی زبان، ماشا او را «میشکا» می‌خواند (روسی: Мишка، شکل کوچکی از نام روسی Misha، روشن. «Mikey»، شکل «خرس کوچک»)، نام سنتی خرس‌ها در داستان‌های روسی. او یک خرس بزرگ با قلبی بزرگ است و شخصیتی شبیه پدر ماشا و همچنین شخصیتی دوستانه برای او است. صداپیشگی او توسط بوریس کوتنویچ و ایرینا کوکوسکینا انجام شد. او پیش از این نیز در مسکو اقامت داشت.

حیوانات خانگی ماشا
یک تریر، یک بز، و یک خوک (و در قسمت “چگونه با هم آشنا شدند”، سه مرغ) که بیرون از خانه ماشا در حیاط جلویش زندگی می کنند، اما تقریباً هر بار که ماشا بیرون می آید، خود را پنهان می کنند تا از او دوری کنند.

 

عکس ماشا میشا,دوربری ماشا میشا,عکس با کیفیت ماشا میشا,دانلود عکس با کیفیت ماشا میشا,تم تولد ماشا میشا,دوربری ماشا میشا,طرح ماشا میشا

 

دانلود بنر محرم لایه باز

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)