دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود فایل لایه باز خانه فانتزی

صفحه اصلی » دانلود ها » دانلود فایل لایه باز خانه فانتزی

دانلود فایل لایه باز خانه فانتزی

تیم حرفه ای طرح گرافیک توانسته اند طرح لایه باز بسیار زیبایی از خانه فانتزی برای شما عزیزان پدید آوردند. این فایل بصورت psd در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. این طرح جهت آسودگی شما طراحی شده تا بتوانید بدون درگیر شدن با مشکلات طراحی از طرح مورد نظرتان استفاده نمایید. با دانلود فایل لایه باز خانه فانتزی می توانید به راحتی تصاویر تان را ویرایش کنید.

تصویری که در زیر مشاهده می کنید مربوط به یک منزل رویایی است که با استفاده از آن می توانید رویا های فرزندان تان را به حقیقت بپیوندید. این تصویر دارای مد رنگ rgb است که از زیباترین رنگ ها برای ساخت آن استفاده شده است.

شما قادر هستید که در منزل خودتان از فرزند دلبندتان عکس گرفته سپس عکس گرفته شده را برش داده و در عکس زیر جایگزین نمایید.برای برش دادن عکس کافی است نرم افزار فتوشاپ را از وب سایت www.adobe.com دانلود نمایید. برای دانلود فتوشاپ که یک محصول از شرکت adob است. باید بروی دکمه دانلود کلیک کرده و آن را دریافت کنید. زمانی که فایل مورد نظر شما دریافت شد.  آن را نصب نمایید. پس از نصب نرم افزار فتوشاپ فایل لایه باز خانه فانتزی که از اینجا دریافت کرده اید را وارد فتوشاپ کنید. پس از ورود به فتوشاپ تصویر دو کودک را برداشته پس از آن تصویر کودک خودتان را جایگزین آن نمایید.

همچنین شما می توانید از دیگر طرح های لایه باز وب سایت ما استفاده کنید. برای مشاهده دیگر طرح ها به  آدرس اینترنتی www.tarhgraphic.com مراجعه کنید.

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)