دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود رایگان پوستر با کیفیت تانک جنگی با فرمت JPG

صفحه اصلی » دانلود ها » دانلود رایگان پوستر با کیفیت تانک جنگی با فرمت JPG

دانلود رایگان پوستر با کیفیت تانک جنگی با فرمت JPG

این تصویر با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما کاربران گرامی وبسایت طرح گرافیک قرار گرفته است و در طراحی های خود میتوانید از آن استفاده نمایید

فرمت این فایل (عکس  – تصویر ) JPG می باشد و دارای رزولوشن بالا می باشد که می توانید اندازه ی آن را به ابعاد بزرگتر و بدون افت کیفیت تغییر دهید .

برای مشاهده سایر تصاویر با کیفیت (تصاویر استوک) از طریق لینک زیر سایر تصاویر (بیش از 30000 تصویر با کیفیت با موضوعات مختلف ) را مشاهده نمایید :

 

تصاویر با کیفیت (تصاویر استوک)

 

تصاویر استوک چه تصاویری هستند ؟

تصاویر استوک چه تصاویری هستند  ؟ به تصاویری که در سایزهای بسیار بزرگ و با کیفیت بالا هستند و مناسب جهت استفاده در طراحی ها و کارهای گرافیکی ، چاپ و پس زمینه استفاده می شوند ، تصاویر استوک گفته می شود.

کاربرد تصاویر استوک :

تصویر استوک به دلیل کیفیت بالا از حیث وضوح تصویر یا همان رزولوشن و بدلیل عدم داشتن ضایعات تصویری به مفهوم عدم نیاز به ادیت و ویرایش تصویر از حیث محتوا، در طراحی ها و امور گرافیکی مرتبط با چاپ و تبلغات بسیار کاربردی هستند. برای طراحی بنر ها استند ها و بسیاری از بروشور ها و کاتالوگ ها نیازمند تصاویر با کیفیتی به نام استوک یا با رزولوشن بالا هستیم که از این تصاویر می توان بدون افت کیفیت در صنعت چاپ و تبلیغات استفاده نمود.

دانلود تصویر استوک

اگر تمایل دارید به داشتن تصویر استوک ، میتوانید از طریق بخش تصاویر با کیفیت فروشگاه فایل طرح گرافیک مراجعه نمایید . ضمنا در صورت نیاز به تصاویر با کیفیت می توانید با ما در تماس باشید تا در صورت امکان جهت استفاده ی شما کاربران گرامی در سایت قرار داده شود .

در صورت بروز مشکل در دانلود و همچنین مشکلات دانلود و اجرای فایل با ما در ارتباط باشید ، پشتیبانی سایت طرح گرافیک به صورت 24 ساعته پاسخگوی کاربران و مشترکان گرامی خواهد بود .

 

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)
محصولات مرتبط