دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

صفحه اصلی » معرفی سایت های تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی در سال 2023

 

امروزه بحث های مربوط به هوش مصنوعی بسیار داغ و پرطرفدار است و هر روز شاهد ابزارهای بیشتری هستیم که در این زمینه عرضه می شوند. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، افراد می توانند تا حد زیادی در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند و به اموری از قبیل طراحی سایت، ساخت تصویر و ویدئو، تولید محتوای متنی و همچنین تولید محتوای بصری در شبکه های اجتماعی بپردازند. در بین ابزارهای هوش مصنوعی، ابزارهای مربوط به تبدیل متن به عکس بسیار محبوب و پرطرفدار هستند؛ به طوری که در حال حاضر کاربران بسیار زیادی برای سرگرمی و همچنین طراحی انواع تصاویر برای استفاده در شرایط مختلف، از این سرویس استفاده می کنند. احتمالا برای شما هم جذاب باشد که بتوانید توصیفات و توضیحات خودتان را به یک عکس تبدیل کنید!
به همین واسطه در این مطلب می خواهیم بهترین سایت های طراحی عکس با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم.

همچنین برای دانلود طرح های لایه باز میتوانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

طراحی عکس با هوش مصنوعی در سال 2023

Deep Dream

Deep Dream یکی از ابزارهای آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی است که با استفاده از الگوریتم های عمیق و پیچیده می تواند انواع متن ها را به تصویر تبدیل کند. در واقع این ابزار از یک الگوریتم حرفه ای استفاده می کند که ابتدا توسط گوگل برای تولید تصاویر انتزاعی و سورئال توسعه داده شد. به همین واسطه این ابزار می تواند در درک عمیقی از ویژگی های توصیفی برای تولید یک تصویر داشته باشد و به صورت کامل و با جزئیات یک تصویر را خلق کند. شما میتوانید توضیحات متنی خودتان را در این سایت وارد کنید و سپس این ابزار تم ها و سبک های مختلفی از تصاویر تولید شده را به شما ارائه می دهد که می توانید هر یک از آنها را بر اساس علایق و سلایق تان انتخاب کنید. به علاوه امکان تنظیم کامل تصویر خروجی و ویرایش آن از بابت وضوح، جزئیات، سطح انتزاعی بودن تصویر و مواردی از این قبیل هم وجود دارد.
شما میتوانید تمام تصاویر خروجی را با فرمت های مختلف از قبیل png، jpeg و gif دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید. در حال حاضر سایت Deep Dream در بین هنرمندان و طراحان گرافیک بسیار محبوب است و به واسطه آن، می توانند تصاویر خلاقانه و خاصی را خلق کنند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این ابزار را مطرح و محبوب کرده است، سرعت بالای آن در تولید تصاویر بر اساس مفاهیم و توضیحات جزئی و کلی است. در نتیجه شما می‌توانید با ارائه توضیحات و توضیحات دقیق و جزئی، انواع تصاویر را به صورت سفارشی و شخصی سازی شده از ابزار تحویل بگیرید.

تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی

Enhance

به عنوان یکی دیگر از سایت های طراحی عکس باهوش مصنوعی می توانیم به Enhance اشاره کنیم که اخیرا توانسته محبوبیت زیادی بدست آورد و کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. این ابزار هم برای تبدیل متن به عکس از الگوریتم های پیشرفته استفاده می کند که به صورت اختصاصی بر روی تولید تصاویر و همچنین بهبود و ارتقاء آنها متمرکز است. به همین واسطه شما می توانید بر اساس توصیفات و توضیحات خودتان، انواع تصاویر تولید شده را با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید. رابط کاربری ابزار Enhance نسبتاً ساده و قابل فهم است و در هنگام استفاده از آن با ابهام و پیچیدگی خاصی مواجه نخواهید شد. شما می توانید با وارد کردن متن های کوتاه و بلند از یک کلمه تا یک پاراگراف کامل، توضیحات خود را درباره عکس درخواستی ثبت کنید تا ابزار تصویر مورد نظر را در طیف وسیعی از از سبک ها و قالب ها تولید کرده و در اختیارتان قرار دهد. این ابزار با افزودن جزئیات بیشتر، بهبود رنگ و کنتراست و همچنین حذف نویزهای تصویر، عکس های تولید شده را بهبود میبخشد و آنها را بهینه می کند. امکان دانلود تصاویر با فرمت های مختلف از قبیل png و jpg هم از طریق این سایت وجود دارد.
جالب است بدانید که علاوه بر تبدیل متن به عکس، می‌توانید برای افزایش کیفیت و وضوح تصاویر خودتان هم از این سایت استفاده کنید. در واقع شما میتوانید با بارگذاری عکس های کم کیفیت خودتان در این ابزار، آنها را با کیفیت و وضوح بالاتر تحویل بگیرید. این ابزار با استفاده از الگوریتم های تشخیص مقیاس پیشرفته، پیکسل های جدیدی را به پیکسل های موجود در تصاویر با کیفیت اضافه می کند و به این صورت آنها را به شیوه ای حرفه ای و طبیعی بهبود می دهد.

مطلب پیشنهادی: بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای 

Deep AI

Deep AI هم یکی دیگر از بهترین سایت های طراحی عکس با هوش مصنوعی است که به صورت آنلاین خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد. شما میتوانید توضیحات و توصیفات خودتان را در این ابزار وارد کنید بر اساس سلیقه خودتان در انواع سبک ها و تم های مختلف تصویر خروجی را سفارشی سازی و دریافت کنید. این ابزار قدرت تجزیه و تحلیل بالایی دارد و میتواند توضیحات موجود در یک محتوای متنی را به طور کامل آنالیز کند. ویژگی اصلی این ابزار واقعی بودن تصاویر است. در واقع عکس هایی که توسط این ابزار تولید می شوند صرفاً انتزاعی نیستند و می توان آنها را با تصاویر موجود در دنیای واقعی هم تطبیق داد. از این رو اگر به دنبال تبدیل متن به عکس های واقعی و رئال هستید، این سایت یکی از بهترین گزینه های موجود به حساب می آید که می‌توانید روی آن حساب کنید. سایت Deep AI رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

سایت های طراحی عکس با هوش مصنوعی

DALL-E

DALL-E یکی دیگر از بهترین ابزارهای تولید عکس به متن با هوش مصنوعی به حساب می آید که اخیرا توانسته به پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کند. این سایت با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، بستری را فراهم کرده تا بتوان فراتر از تجزیه و تحلیل داده های سنتی از محتوای متنی، به صورت تخیلی و انتزاعی انواع تصاویر با کیفیت و با جزئیات را تولید کرد. نام این ابزار برگرفته از نام نقاش مشهور سالوادور دالی و شخصیت انیمیشنی پیکسار به نام WALL-E است. در واقع این نام برای ادای احترام به تخیل و خلاقیت این دو شخصیت و همچنین ماهیت ارائه خدمات این ابزار، انتخاب شده است.
شما می توانید با استفاده از این سایت طیف وسیعی از تصاویر اشیا، حیوانات، مکان ها و انسان ها را به سبک فوتورئالیستی، سورئال و انتزاعی تولید کنید. این ابزار در یک بازه زمانی توانست به واسطه تولید تصاویر فوق العاده سورئال و فانتزی مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنتی قرار بگیرد. به طور کلی در هنگام استفاده از این سایت، دستتان برای به خرج دادن خلاقیت به منظور به دست آوردن تصاویر انتزاعی و سورئال، کاملاً باز است.

دانلود طرح لایه باز آگهی ترحیم با بالاترین کیفیت 

Midjourney

Midjourney هم یک سرویس طراحی عکس با هوش مصنوعی به واسطه متن است که از الگوریتم های یادگیری ماشین پیشرفته برای این کار استفاده می کند. با استفاده از این ابزار می توانید در سریع ترین زمان انواع تصاویر واقعی و تخیلی را در سبک ها و طرح های مختلف تولید کنید. در واقع Midjourney یک سرویس آنلاین تحت بستر پلتفرم دیسکورد است که به صورت شبانه روزی کاربران بسیار زیادی در حال استفاده از آن هستند. شما می‌توانید با ارائه توضیحات جزئی و کلی تحت قالب متن، باهر درخواست ۴ تصویر تولید شده مرتبط را از این ابزار دریافت کنید. همچنین قابلیت های متنوع در این ابزار در اختیار شما قرار می‌گیرد که به واسطه آنها می‌توانید درخواست افزایش وضوح و باز طراحی تصاویر تولید شده را هم داشته باشید تا بتوانید دقیقاً به آن تصویری که در ذهنتان وجود دارد، برسید. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از این ابزار محدودیت‌هایی را هم به همراه دارد و می توانید به صورت دائمی و رایگان از آن استفاده کنید. رابط کاربری آسان و قابل فهم، امکان باز طراحی انواع تصاویر تولید شده، امکان انتخاب تصویر مورد نظر از بین چهار تصویر مختلف و… همگی از ویژگی‌های اصلی Midjourney به شمار می آیند که آن را به یک ابزار تبدیل متن به عکس با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی محبوب تبدیل کرده اند.

Hotpot

به عنوان آخرین ابزار طراحی عکس با هوش مصنوعی می توانیم به Hotspot اشاره کنیم. با استفاده از این ابزار می توان کنترل و تسلط بیشتری بر ابعاد مختلف تصاویر تولید شده داشته باشید و نتایج را تا حد زیادی شخصی سازی کنید. در این سایت دو موتور هوش مصنوعی بنام Altair و Orion وجود دارند؛ Altair برای تولید تصاویر انتزاعی و سورئال و Orion مخصوص طراحی و تولید تصاویر واقعی و منسجم در نظر گرفته شده است. در نتیجه با استفاده از هر یک از این دو موتور هوش مصنوعی می توانید انواع تصاویر مورد نظرتان را تولید کرده و در آخر در بین بیش از ۱۶ سبک و قالب مختلف، خروجی را دریافت کنید. همچنین همانطور که گفتیم و امکان سفارشی سازی تصاویر وجود دارد و قابلیت هایی مثل تنظیم سایز و ابعاد، اعمال افکت های مختلف و مواردی از این قبیل را هم در اختیار دارید.

دانلود بنر شب قدر و امام علی (ع) 

بهترین سایت های تبدیل متن به عکسبه راحتی از سایت های تبدیل متن به عکس استفاده کنید!

در این مطلب ۶ تا از بهترین سایت های طراحی عکس با هوش مصنوعی را به شما معرفی کردیم که می توانید با استفاده از آن ها از سرویس آنلاین تبدیل متن به عکس در سطوح مختلف نهایت استفاده را ببرید. باید توجه داشته باشید بیشتر سایت های معرفی شده دارای محدودیت در استفاده هستند و اغلب نیاز است برای رفع محدودیت ها، اشتراک خریداری کنید. به طور کلی هوش مصنوعی به صورت روز افزون در حال ارتقا و پیشرفت است و در آینده ای نزدیک شاهد طیف وسیعی از ابزارهای مختلف از ابزارهای تبدیل عکس متن خواهیم بود.
امیدواریم که از این مطلب آموزشی نهایت استفاده را ببرید.
همچنین برای خرید انواع طرح های لایه باز می توانید از طریق منو سایت به دسته های مختلف مراجعه کرده و انواع طرح ها را بر اساس خواسته ها و سطح نیازتان خریداری و دانلود کنید. همچنین شما می توانید با خرید اشتراک ماهانه، به طیف وسیعی از انواع بنرها، طرح های لایه باز (psd)، دانلود موکاپ باکیفیت و… دسترسی داشته باشید و هر یک از آن‌ها را با بالاترین کیفیت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)