دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

مجموعه طرح های لایه باز آگهی ترحیم کاملا لایه باز

صفحه اصلی » دانلود ها » مجموعه طرح های لایه باز آگهی ترحیم کاملا لایه باز

 مجموعه 105 طرح لایه باز آگهی ترحیم کاملا لایه باز

توضیحات مجموعه :

یکی از مجموعه ها و فایل هایی که همواره مورد استفاده طراحان و چاپخانه ها می باشد طرح لایه باز آگهی ترحیم می باشد . وبسایت طرح گرافیک با توجه به نیاز طراحان و همکاران عزیز حوزه ی چاپ مجموعه ای از طرح های لایه باز آگهی ترحیم با موضوعات فوت پدر ، مادر و.. طراحی و جمع آوری نموده و در اختیار کاربران گرامی قرار داده است . برخی از ویژگی های این طرح ها :

این طرح ها کاملا لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشند .

این طرح ها توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده اند.

کاملا لایه باز می باشند .

فرمت فایلها PSD ( پی اس دی ) می باشد .

مد رنگ CMYK است .

رزولوشن این طرح ها 300 DPI می باشند . 

 

نمونه هایی از طرح های این مجموعه را می توان مشاهده بفرمایید :

برای مشاهده در ابعاد بزرگتر بر روی هر تصویر کلیک نمایید

ویژگی های این مجموعه :

مجموعه 105 تصویر لایه باز با فرمت Psd  از طرح های مختلف آگهی فوت مه در سبک های مختلفی توسط تیم طراحی طرح گرافیک طراحی گردیده است .

به طور کلی در تمامی طرح ها از المان های گرافیکی مربوط به آگهی ترحیم استفاده گردیده است . این المان ها شامل گل ، شمع ، حاشیه ، کادر نام اسم مرحوم و مرحومه ، قاب عکس محل قرار گیری عکس ، گل اسلیمی و …

تمامی متونی که در این طرح ها استفاده شده اند ، همچنین متن های مربوط به نام مرحوم و مرحومه کاملا قابل ویرایش می باشند که در مدت زمان کوتاهی به طور کامل قابل تغییر و ویرایش می باشند .

سایز (اندازه) طرح ها :

تمامی طرح های این مجموعه در ابعاد A4 و A3 طراحی گردیده است که به طور کلی تمامی طرح های آگهی ترحیم در همین ابعاد به چاپ می رسد و نیازی به تغییر ابعاد طرح برای کاربر نیست ، البته طرح های A4 را در صورت لزوم میتوان به سایز A3 و طرح های سایز A3 را نیز می توان به ابعاد A4 تنها با یک کلیک و بدون کوچکترین افت کیفیت طرح تغییر داد .

مد رنگ طرح ها :

کلیه ی طرح های این مجموعه (105 فایل ) با مد رنگی CMYK طراحی شده اند که مخصوص چاپ دیجیتال و افست می باشد .

 

 

مجموعه طرح های لایه باز آگهی ترحیم کاملا لایه باز

دانلود طرح های لایه باز آگهی ترحیم مادر ، پدر ، جوان و… در ابعاد A4 و A3 با فرمت PSD و کاملا لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ . این طرح ها در ابعاد A4 وA3 و با رزولوشن 300 DPI طراحی گردیده اند . همچنین مد رنگ این این طرح ها CMYK میباشد . این طرح های لایه باز شامل حاشیه و قاب متناسب با آگهی ترحیم می باشد که قابلیت هر گونه تغییر و ویرایش در متون را دارا می باشد . هر گونه استفاده و کپی برداری از این طرح و سایر طرح های لایه باز وب سایت طرح گرافیک (Tarhgraphic.com) شرعا و قانونا غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده هر گونه استفاده در وبسایت ها و فروشگاه های فروش فایل لایه باز پیگرد قانونی دارد . در صورت بروز مشکل در دانلود با ما در تماس باشید .

 

جهت مشاهده سایر نمونه های آگهی ترحیم (پدر ، مادر ، جوان ) به دسته بندی های مرتبط موجود در منو سایت مراجعه نمایید. (بیش از صد طرح لایه باز آگهی ترحیم و تسلیت )

آرشیو طرح های لایه باز آگهی ترحیم

طرح آگهی ترحیم

در صورت بروز مشکلات در دانلود از طریق شماره تماس 09331144067 با ما در تماس باشید .

 

توجه : تمامی طرح های این وبسایت دارای کپی رایت بوده و فقط برای استفاده شخصی مجاز می باشد.

درحال ارسال
بررسی کاربر
5 (1 رای)
محصولات مرتبط