دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

دانلود تصویر فانتزی شکلات

صفحه اصلی » دانلود ها » دانلود تصویر فانتزی شکلات

دانلود تصویر فانتزی شکلات

این تصویر با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما کاربران گرامی وبسایت طرح گرافیک قرار گرفته است و در طراحی های خود میتوانید از آن استفاده نمایید

فرمت این فایل (عکس  – تصویر ) JPG می باشد و دارای رزولوشن بالا می باشد که می توانید اندازه ی آن را به ابعاد بزرگتر و بدون افت کیفیت تغییر دهید .

برای مشاهده سایر تصاویر با کیفیت (تصاویر استوک) از طریق لینک زیر سایر تصاویر (بیش از 30000 تصویر با کیفیت با موضوعات مختلف ) را مشاهده نمایید :

تصاویر با کیفیت (تصاویر استوک)

 

تصاویر استوک چه تصاویری هستند ؟

تصاویر استوک چه تصاویری هستند  ؟ به تصاویری که در سایزهای بسیار بزرگ و با کیفیت بالا هستند و مناسب جهت استفاده در طراحی ها و کارهای گرافیکی ، چاپ و پس زمینه استفاده می شوند ، تصاویر استوک گفته می شود.

کاربرد تصاویر استوک :

تصویر استوک به دلیل کیفیت بالا از حیث وضوح تصویر یا همان رزولوشن و بدلیل عدم داشتن ضایعات تصویری به مفهوم عدم نیاز به ادیت و ویرایش تصویر از حیث محتوا، در طراحی ها و امور گرافیکی مرتبط با چاپ و تبلغات بسیار کاربردی هستند. برای طراحی بنر ها استند ها و بسیاری از بروشور ها و کاتالوگ ها نیازمند تصاویر با کیفیتی به نام استوک یا با رزولوشن بالا هستیم که از این تصاویر می توان بدون افت کیفیت در صنعت چاپ و تبلیغات استفاده نمود.

دانلود تصویر استوک

اگر تمایل دارید به داشتن تصویر استوک ، میتوانید از طریق بخش تصاویر با کیفیت فروشگاه فایل طرح گرافیک مراجعه نمایید . ضمنا در صورت نیاز به تصاویر با کیفیت می توانید با ما در تماس باشید تا در صورت امکان جهت استفاده ی شما کاربران گرامی در سایت قرار داده شود .

در صورت بروز مشکل در دانلود و همچنین مشکلات دانلود و اجرای فایل با ما در ارتباط باشید ، پشتیبانی سایت طرح گرافیک به صورت 24 ساعته پاسخگوی کاربران و مشترکان گرامی خواهد بود .

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)