دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

آگهی ترحیم و فوت مادر سایز A4 کاملا لایه باز و قابل ویرایش

صفحه اصلی » دانلود ها » آگهی ترحیم و فوت مادر سایز A4 کاملا لایه باز و قابل ویرایش

آگهی ترحیم و فوت مادر سایز A4 کاملا لایه باز و قابل ویرایش

  • این طرح کاملا لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشد .
  • این طرح توسط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است .
  • کاملا لایه باز می باشد .
  • فرمت فایل PSD ( پی اس دی ) می باشد .
  • رزولوشن این طرح 300 DPI می باشد .

 

آگهی ترحیم و فوت مادر سایز A4 کاملا لایه باز و قابل ویرایش

 

 

آگهی ترحیم و فوت مادر سایز A4 کاملا لایه باز و قابل ویرایش،این طرح در ابعاد A4 با فرمت PSD و کاملا لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ می باشد این طرح در ابعاد A3 و با رزولوشن 300 DPI طراحی گردیده است . همچنین مد رنگ این این تصویر CMYK میباشد . این طرح لایه باز شامل حاشیه و قاب متناسب با آگهی ترحیم می باشد که قابلیت هر گونه تغییر و ویرایش در متون را دارا می باشد . رزلوشن این طرح لایه باز آگهی ترحیم 300 DPI می باشد که به خاطر کیفیت بالای المان های به کار رفته در این طرح قابلیت چاپ در ابعاد بزرگتر را دارا می باشد .

جهت مشاهده سایر نمونه های آگهی ترحیم (پدر ، مادر ، جوان ) بر روی لینک زیر کلیک نمایید . (بیش از صد طرح لایه باز آگهی ترحیم و تسلیت )

آرشیو طرح های لایه باز آگهی ترحیم

لایه باز تشکر شرکت در مراسم ترحیم,طرح آگهی تقدیر و تشکر مجلس ترحیم,طرح لایه باز اعلامیه فوت,طرح آگهی ترحیم,طرح تراکت تشکر و اعتذار,آگهی ترحیم مادر,طرح لایه باز آگهی ترحیم مادر,طرح آگهی ترحیم مادر,دانلود طرح آگهی ترحیم,طرح آگهی ترحیم مرد,طرح اعلامیه مجلس ترحیم مادر,آگهی ترحیم مادر,آگهی ترحیم زن,طرح psd آگهی ترحیم مادر,طرح آگهی ترحیم چهلم مادر,طرح اعلامیه چهلم مادر,طرح لایه باز آگهی ترحیم چهلم مادر,طرح اعلامیه مجلس چهلم مادر,طرح لایه باز آگهی فوت چهلم مادر

 

 

درحال ارسال
بررسی کاربر
0 (0 رای)